דברי דיקנית הסטודנטים

פרופ' אילת פישמן, דיקנית הסטודנטים

ברוכים הבאים לאתר דיקן הסטודנטים

הטכניון הוא מותג אקדמי ישראלי ובינלאומי הודות למחקרים פורצי דרך, שלושה פרסי נובל ושלוחות בסין ובניו-יורק. ועדיין, האוצר האמיתי שלנו הוא אתם, הסטודנטים.

הסטודנטים שלנו מתקבלים לטכניון ללא הבדל לאום, דת, צבע ומגדר ועל סמך קריטריון אחד ויחיד: מצוינות. מטרת הלשכה של דיקן הסטודנטים היא להציע לסטודנטים סביבה לימודית נעימה וידידותית, ולצרף לידע ולמקצוע הנרכשים במהלך הלימודים גם חוויה אישית חיובית בתקופת לימודכם.

הלשכה אחראית על הסיוע לסטודנטים במלגות ובהלוואות, במעונות ובחונכות, בייעוץ פסיכולוגי, בסיוע למשרתי המילואים ובהעשרת חיי הקמפוס בפעילויות חברה ותרבות.

הטכניון הוא המוסד האקדמי המוביל בישראל לא רק בהישגים מחקריים אלא גם בכל הקשור לרווחת הסטודנטים ולתמיכה שהם מקבלים. תפקידי כדיקנית הסטודנטים לשמר ולשפר את מערכות הסיוע הקיימות, לטפח את הקשר בין הסטודנטים להנהלה ולחברי הסגל ולהיות אוזן קשבת לבעיות שלכם. באתר תמצאו מידע על היחידות השונות בדיקנט הסטודנטים, דרכי התקשרות ושעות הקבלה.

זכרו, "אופטימיות היא האמונה שמובילה להישג" – הלן קלר. תהיו אופטימיים, תאמינו בעצמכם, ותגיעו רחוק. אני מאחלת לכם הצלחה והנאה בטכניון.

 

דלתי פתוחה לכולכם,

בברכה,

פרופ' אילת פישמן, דיקנית הסטודנטים

דילוג לתוכן